ההדרכה זמינה לך לצפייה. צפה בה כאן למטה.

נגן וידאו

שלב 2: קבע שיחת בדיקת התאמה לצמיחה משותפת.

מי שמכיר אותי יודע בשלוש שנים האחרונות הקדשתי את עצמי כדי לחקור איך משווקים מוצרים ללקוח החרדי… 

היו קמפיינים מוצלחים יותר ופחות, אבל למדתי המון!!! למדתי מהשטח ולא מהספרים, כי לא היו!

למשל, העובדה שבקהל החרדי המסע לחימום הלקוח שונה מאוד מהלקוח החילוני.  

והיום, בסייעתא דשמיא, אני יודע, ברוב המקרים, תוך 40 דקות 

להגיד לעסק מה הוא צריך לעשות כדי להצליח בפרסום למגזר החרדי. 

להגיד לו איפה לפרסם ואיך לקנות את המדיה. 

איזה מסרים הקהל צריך לשמוע ממנו. 

אם אתה עסק בצמיחה, יש סיכוי לא קטן שהמגזר החרדי יכול לחולל את הצמיחה שאתה כל כך מחכה לה כבר. 

בפגישה בת 40 דקות תצא עם מסמך מפורט שכתוב בו: 

  • איפה לפרסם לקהל החרדי. מה יהיו התקציבים הנכונים עבורך. איך משיגים את המדיה בזול. 
  • מה המסרים הנכונים לקהל שלך. 
  • אם אתה כבר מפרסם לקהל החרדי, איך לייעל את מערך הפרסום שלך. 
  • איזה תהליך הלידים שלך צריכים לעבור כדי להפוך ללקוחות בקלות יחסית. 

חשוב להדגיש שזה לא פגישת מכירה במסווה של פגישת ייעוץ. עם הפגישה תצא עם דף מסודר שהוא שלך לתמיד…ויש לקוחות ששילמו עליו 1200 ש״ח פלוס מע״מ. 

אנחנו כן נציע בסוף הפגישה ליישם את התוכנית איתנו, אם תרצה לשמוע, אבל זו בחירה שלך. 

מתאים לעסקים שנמצאים כרגע בגדילה: 

לינק לפרטים נוספים וקביעת פגישה מכאן: 

נ.ב הפגישה בתשלום ותערך רק לאחר בדיקת רלבנטיות בטלפון.