אבל המשותף לכולם זה שאף אחד לא ידע איך מגיעים אליהם ואיך משווקים להם:
אז היום אני הולך לחשוף בפניך את הסוד הזה:
אני לא צוחק, אמיתי לגמרי.
כמו שאתה יכול לראות בתמונה כאן, כיום, ל-80% מהחרדים יש אינטרנט, אז איפה הם? למה לא רואים אותם הרבה ברשתות חברתיות? כי הם לא שם.
ברשת הזו הם צורכים תוכן (מוזיקה, חדשות ועוד) רוכשים דברים, רואים פרסומות ומנהלים דיונים.
הרשת הזו מתפרסת על פני כמה מדיות שונות: (לא רשתות חברתיות)
למשל, כאן תוכל לראות תמונה של מייל שמקבלים כ-30,000 חרדים 3 פעמים בשבוע. מה מקבלים שם? מוזיקה.
עכשיו, אני משאיר לך לעשות את החישוב כמה לקוחות פוטנציאליים יש שם…
למרות שהמוצר שלך אולי הכי מדהים בעולם ומשנה חיים, בקהילה שם אף אחד לא מכיר אותך!
אז איך תכלס לוקחים את העסק שלך ומכניסים אותו לשוק החרדי?
מסתכלים על השיווק שלך ורואים מה עובד, מה אנחנו יכולים לקחת למגזר החרדי ומה צריך לשנות.
מסתכלים על פוטנציאל שוק במגזר החרדי עבור הנישה שלך. (על בסיס ניסיון עבר בנישה שלך או מחקר)
מסכמים את הנתונים, בונים אסטרטגיה לערוצי השיווק וסוג המשפכים שנצטרך ויוצאים לדרך.