עבדת כבר עם לקוח או שניים חרדים?

אם כן, יכול להיות שכבר עברה בך המחשבה לשווק להם, אבל שאלת את עצמך:

איפה הם נמצאים? איך מגיעים אליהם?

ב-3 שנים האחרונות פגשנו לא מעט בעלי עסקים שרצו את הלקוחות החרדיים מכמה סיבות:

אבל המשותף לכולם זה שאף אחד לא ידע איך מגיעים אליהם ואיך משווקים להם: 

אז היום אני הולך לחשוף בפניך את הסוד הזה:

ברוכים הבאים לרשת האינטרנט החרדית בהכשר הבד״ץ.

אני לא צוחק, אמיתי לגמרי. 

כמו שאתה  יכול לראות בתמונה כאן, כיום, ל-80% מהחרדים יש אינטרנט, אז איפה הם? למה לא רואים אותם הרבה ברשתות חברתיות? כי הם לא שם. 

החרדים יצרו לעצמם רשת אינטרנט חדשה!

ברשת הזו הם צורכים תוכן (מוזיקה, חדשות ועוד) רוכשים דברים, רואים פרסומות ומנהלים דיונים. 

הרשת הזו מתפרסת על פני כמה מדיות שונות: (לא רשתות חברתיות) 

למשל, כאן תוכל לראות תמונה של מייל שמקבלים כ-30,000 חרדים 3 פעמים בשבוע. מה מקבלים שם? מוזיקה.

האינטרנט החרדי מונה מעל 200 מדיות שונות שבסך הכול יודעות להגיע למעל 500,000 חרדים אונליין!

עכשיו, אני משאיר לך לעשות את החישוב כמה לקוחות פוטנציאליים יש שם…  

שלא שמעו עליך מעולם!

למרות שהמוצר שלך אולי הכי מדהים בעולם ומשנה חיים, בקהילה שם אף אחד לא מכיר אותך!

אל תיתן למתחרה חכם להשתלט על פלח השוק הזה.

מה אומרים העסקים החלוצים שהשכילו לנצל את הפוטנציאל של המגזר החרדי בדיגיטל לפני כולם?

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

חלק מהלידים והעסקאות של הלקוחות...

אז איך תכלס לוקחים את העסק שלך ומכניסים אותו לשוק החרדי?

כל 123 המותגים שהכנסנו עד עכשיו למגזר החרדי התחילו ב-3 השלבים הללו:

שלב ראשון - שינויים בשיווק:

מסתכלים על השיווק שלך ורואים מה עובד, מה אנחנו יכולים לקחת למגזר החרדי ומה צריך לשנות.

שלב שני - פוטנציאל שוק:

מסתכלים על פוטנציאל שוק במגזר החרדי עבור הנישה שלך. (על בסיס ניסיון עבר בנישה שלך או מחקר)

שלב שלישי - בניית אסטרטגיה:

מסכמים את הנתונים, בונים אסטרטגיה לערוצי השיווק וסוג המשפכים שנצטרך ויוצאים לדרך.

רוצה לבדוק את הפוטנציאל של העסק שלך במגזר החרדי? מוזמן ליצור איתנו קשר בטלפון הזה ובמידת ההתאמה נקבע לך פגישה:

הטלפון שלנו:

או מלא את הטופס כאן למטה