לבעלי עסקים:

משווק ומשווק… אבל עדיין חי במרדף אחרי לקוחות?

עצור!!!

אם אתה בעל עסק עם מוצר איכותי, שירות טוב, שמשווק את עצמו, משקיע אפילו כסף בשיווק, ועדיין איכשהו, כל חודש אתה מוצא את עצמך במרדף אחרי לקוחות. השיווק הולך קשה. יכול להיות שיש פה ושם לקוחות, אבל זה קשוחחחח… זה לא זורם וזה בטח לא מתקרב לחלום שלך על עסק יציב ומשגשג, השורות הבאות בשבילך.

מטרת הדף הזה היא אחת – לענות לך על השאלה הכל כך מתסכלת:

מה אני עושה לא נכון בשיווק? איפה הטעות?

ולכן אני לא אשאל אותך את זה היום, אבל אני כן חושב שיש פה איזשהו תמרור לעצור, לחשוב לעומק מה לא נכון ולשנות, כי זה לא אמור להיות ככה. 

ובגלל זה, אני ממליץ לך להקדיש 3 דקות לדף הזה. לאחר 6 שנות מחקר ועבודה עם מעל 100 מותגים קטנים וגדולים, ראיתי שהבעיה שלהם בשיווק הייתה נעוצה במה שאספר לך מיד ויש סיכוי גבוה שתקבל עכשיו תשובה לשאלה הכל כך מתסכלת הזו:

מה אני עושה לא נכון? 

אז ככה – כלל ראשון:

״שיווק הוא כמו יער, מלא בפרטים. לפעמים, מרוב עצים לא רואים את היער״.

יש כל כך הרבה טעויות אפשריות בשיווק שאפשר לעשות, שקשה מאוד לעלות על הסיבה האמיתית שהשיווק לא עובד לך או עובד רק חלקית. 

הבעיה יכולה להיות:

והרשימה עוד ארוכה.

זו אגב הסיבה שרוב בעלי העסקים יכולים להסתובב שנים סביב הזנב של עצמם בניסיון להבין איפה הבעיה בשיווק שלהם. 

אבל יש מרכיב אחד ומיוחד שאם מטפלים בו, משקיעים בו מספיק זמן ואנרגיה, ב-90% מהמקרים זה פתר את בעיית השיווק של העסק ולקוחות התחילו להגיע בקלות ובכמות.  

מהו המרכיב הזה?

המסר השיווקי שלך!

עבדנו עד היום עם למעלה מ-117 מותגים גדולים וקטנים והדבר שחזר על עצמו הכי הרבה פעמים היה איכות המסר השיווקי. 

איפה מדורג לדעתך המסרים השיווקיים שאתה מוציא החוצה? 

עד כמה לדעתך המסר השיווקי שלך פוגע לעומק בקהל היעד? (הכי טוב לשאול אותם) 

עסקים כל כך מתקדמים (שגם אתה מכיר) נפלו בנקודה הזו, כי מעטים העסקים שעושים עבודה איכותית על השיווק שלהם. 

אז הם חשבו שהבעיה הייתה בקופי של המודעה, בגרפיקה, בפלטפורמת הפרסום אבל לא, 

הבעיה הייתה במסר השיווקי. המסר השיווקי היה פשוט קר מידי, משעמם, רדום. 

כשעבדנו על המסר השיווקי, הכל השתנה.

בא נדבר פרקטית. מה זה אומר מסר שיווקי איכותי?

מסר שיווקי איכותי הוא מסר שנוגע בקהל שלך בצורה עמוקה.

לא עוד הבטחה זולה של בטן שטוחה ב-30 ימים,  

לא עוד טריק שיווקי של שעון עם מחוגים שזז אחורה, 

לא, לא, לא, 

מדובר על מסר שמחובר קודם כל אליך, לחזון שלך כבעל העסק ומגיע מתוכך.  מתוך הדרך שעברת בנישה שלך 

והמסר הזה נוגע רגשית במקום עמוק מאוד אצל קהל הלקוחות שלך ושם הקסם קורה.

אז איך מפצחים את המסר השיווקי?

בשביל לפצח את המסר השיווקי, צריך לדלות ממך את התובנות על הדרך שעברת בנישה שלך. זה בעיקר. כל בעל עסק שעבר כברת דרך מחזיק תובנות שהוא אפילו לא מודע אליהן ושם נמצאת הדרך שאתה מחובר אליה ומאמין בה. שם נמצא מסר שיווקי חזק מאוד שיכול לבוא מתוכך ישר ללב של הקהל שלך. 

עד כאן המידע ואני מקווה שהוא הפיל לך אסימונים. 

הפיצוח הזה ב-90% הוא מה שאתה צריך לעשות כדי לגרום לשיווק שלך להיות זורם, עובד כמו שצריך ולא מתאמץ.

שיווק שלא צריך להחליף כל חודש במשהו אחר, כי הוא פשוט איכותי ועובד.

אני מזמין אותך לפגישת אסטרטגיה שבה נדלה את התובנות מהדרך שעברת בעסק ונהפוך אותם למסר שיווקי רב עוצמה שמחובר אליך ונוגע ישירות בלב של הלקוחות שלך!

מסר שלא דומה לשום דבר שהוצאת עד היום החוצה.

מסר שאוטומטית מבדל אותך מכל המתחרים.

מסר שלא מצריך ממך להישען על מניפולציות או הבטחות לא מדויקות.

מסר שמאפשר לך לבנות על בסיסו שיווק יציב ורב עוצמה.

לאחר עבודה עם מעל 123 מותגים שונים שהכניסה במצטבר מיליוני שקלים, הבנו דבר או שניים על עולם השיווק.

נגן וידאו
נגן וידאו

חלק מהלידים והעסקאות של הלקוחות...

מה תקבל בפגישה הזו?

בעלי עסקים מחפשים חופש, אבל אין כלא יותר גדול מלרדוף שוב ושוב אחרי לקוחות, חודש אחרי חודש, שנה אחרי שנה!

עולם השיווק הוא טריקי. אפשר להיות בו שנים ועדיין לא להבין מה לא בסדר. ועדיין לחשוב שככה זה אצל כל העסקים וכולם רודפים אחרי לקוחות, אבל האמת היא שמטרת השיווק היא הפוכה בדיוק. מטרת השיווק היא ליצור ביקושים (כך על פי ההגדרה בויקיפדיה) והמשמעות היא כמובן שאנשים מבקשים אותך ולא להיפך. 

בעיני, אין כלא יותר גדול מאשר לרדוף פעם ועוד פעם אחרי לקוחות ולחלום שיום אחד תגיע יציבות שתשחרר אותך מהמעגל הזה. (זה חלום נכון, אבל צריך לפעול כדי שהוא יתגשם) 

עלות הפגישה - תשלם לפי הערך שאתה מרגיש שקיבלת!

התלבטתי רבות איך לתמחר את הפגישה, מכיוון שהערך שמקבלים בה באמת יכול לשנות את כל השיווק של העסק ולהצמיח אותו. 

לאחר מחשבה, הרבה יותר משתלם לי לתמחר את הפגישה לפי הערך שאתה תמצא בה, מכיוון שיש סיכויים גבוהים לפי דעתי שתרצה לעשות איתנו תהליך מלא וזה בהחלט משתלם הרבה יותר גם לי וגם לך.

תבוא לפגישה, תקבל את הערך ותחליט כמה הוא שווה לך – לפי זה תשלם לנו. 

למי זה מתאים?

למי זה לא מתאים?

אם אנחנו עדיין לא מכירים, נעים מאוד!

שמי רועי, מנכ״ל ובעלים של חברת חרדיגיטל.

בשלושת השנים האחרונות ביצענו פעילות שיווקית עם מעל 100 חברות שנכנסו לתוך המגזר החרדי עם הכנסות של מיליונים רבים ועשרות אלפי לידים שנכנסו. 

ראיתי את עולם השיווק כפי שהוא מתבטא אצל עסקים גדולים וקטנים במשק ועל בסיס זה אני מגיש את הגישה שלי לעסקים קטנים בשיווק. אשמח לפגוש אותך ולתת את המיטב כדי שהעסק שלך יצליח בעזרת ה׳. 

מכאן משאירים פרטים ואנחנו נתקשר לשאול כמה שאלות ולקבוע פגישה במידה ויש התאמה.