עוד לילה, אחרי יום ארוך, והדאגה הזאת חוזרת.
אתה מסתכל על הילדים שישנים במיטות, וחושב על העתיד. איך אני אעזור להם?
איך אצליח לחתן אותם בכבוד?
אתה רואה את מחירי הדירות בירושלים ובבני ברק ומבין שזה פשוט בלתי אפשרי.
אתה מרגיש שהזמן בורח, שהמחירים בורחים, ושאתה נשאר במקום.
החסכונות שחסכת בעשר אצבעות שוכבים בבנק והכסף פשוט נשחק.
אתה שומע על השקעות, על נדל״ן, אבל כל העולם הזה מרגיש לך מסובך.
משכנתא, ריביות, תשואה, בירוקרטיה… אתה מפחד לעשות טעות אחת ולהפסיד את כל מה שעבדת עליו כל כך קשה.
אתה מרגיש שאתה עושה הכל לבד, שאין לך עם מי להתייעץ שמבין באמת את המצב שלך.
והפחד הכי גדול הוא להרגיש שעבדו עליך, שנכנסת למשהו גדול עליך.