אתה רוצה יותר. יותר לידים. יותר לקוחות. יותר מכירות. תמיד.
למה זה ככה?באמת האמיתית, אם אתה לא צומח אתה מת מבפנים.
לא יודע למה. אולי בגלל שאתה יזם או בן אדם או שניהם, אבל ככה זה.
בגלל זה, אגב, בימים שיש פחות פעילות בעסק, אתה מרגיש באסה.
בעיניים שלך אתה רואה עסק גדול הרבה יותר.
יותר עובדים, לעזור ליותר אנשים ושקט לנהל אותו מלמעלה.
אתה רוצה לראות אותו ואז להגיד לעצמך בגאווה
את מה שכולם בחוץ יודעים "אני בניתי את זה".
יום יבוא ואני לא אעבוד יותר, אני אתנדב.
אני רוצה לפרנס יותר משפחות עובדים ולתת הרבה יותר לאחרים.
בגלל זה, למרות שאין ספק שהצלחת והעסק במקום טוב, אתה רוצה עוד.
אבל בא נסכים על דבר אחד.
הדרך ליעד שלך עוברת דרך המון לידים. הרבה יותר ממה שיש לך היום.
לפי הנתונים, כבר משנה שעברה לפחות שני שליש מהחרדים גולשים ברשת כמו שאתה יכול לראות בצילום כאן
אבל, חלק גדול מהם לא נמצא ברשתות החברתיות, מה שאומר שכיום אתה לא מגיע אליהם.
מה שאומר, שכמעט אין תחרות עליהם. כמה אנשים זה?
ל-90% מהחרדים יש מייל.
מאות אלפי גולשים בחודש.
כ-300,000 חרדים נמצאים בוואצפ'
כ-200,000 חרדים מחזיקים טלפון חכם כשר.
פורומים עם מיליון כניסות בחודש
מגזיני תוכן שנשלחים לעשרות אלפי מיילים
ניסית הרבה יותר מפעם אחת להניע מהלכי שיווק בעסק שלא צלחו, נתת אמון בחברות שיווק והתאכזבת.
אבל בגלל שאצלי הנתון הוא אחרת:
80% מהלקוחות שלנו קיבלו 20 – 50 לידים שעברו תהליך חימום ארוך ב-30 יום הראשונים על תקציב פרסום של 1500 שקלים בלבד.
בגלל זה אני מתחייב לך בראש שקט את הדבר הבא:
אני לא איזה מחולל קסמים, רק שבניגוד לאחרים, אני משתדל לעזור רק למי שאני יודע שאני יכול.
בגלל זה אחוז ההצלחה שלי כל כך גבוה.
אני רוצה להבין מה היעדים של החברה שלך, עד לאיזה תאריך.
אחר כך אראה לך את המסלול שהליד יעבור עד שהוא יגיע לאנשי המכירות אצלך.
בשביל שהליד הזה יהיה כמה שיותר בשל לפני שהוא מגיע לדבר איתך.
למה אני רוצה לעשות את כל זה?
כי אני רוצה להיות מחובר לצמיחה והיעדים שלך. אני לא יפה נפש. אני פשוט מבין שכשאתה תשיג את היעדים שלך איתי, אני אתעשר.
כשאתה תגיע ליום שבו יש לך עובד לכל פרמטר בעסק, שקט נפשי לפתח את העסק ולהתחיל להעניק לסביבה שלך, אני אהיה מיליונר (וגם מרוצה מאוד)
אני מדבר עם לקוחות של החברה שלך, עושה סקר ומחקר בקהל החרדי ובונה את התהליך שהליד יעבור עד שהוא יגיע אליך.
מחקר לקוח הוא לדעתי 20% שמשפיעים על 80% מהתוצאות.
רוב הלידים שסיפקתי עד היום לבעלי עסקים היו כאלו שקובעים בעצמם את השיחה לשעה ותאריך מסוימים.
למה?
כדי לצמצם את המקרים של לידים שלא עונים. אחרי הכול, אדם שקבע שיחה בעצמו ונרשם לו אוטומטית ביומן, יש פחות סיכויים שהוא לא יבוא.
בנוסף, כל ליד ענה על שאלון בן 4 שאלות לפחות.
שוב,
אני רוצה שהליד ישחה "ויתאמץ" להגיע אליך ולא אתה אליו. זו הגישה שלי.
שמנו כתבה בערוץ פרסום אחד ומודעה בערוץ השני וראינו שהכתבה הביאה הרבה יותר לידים. מעולה. עכשיו ניקח את הכתבה ונפיץ אותה במלא ערוצי פרסום.
אני עוקב אחרי מסע הליד עם מצלמות אמיתיות. כל הדפים, ההדרכות החינמיות, הכוללל, מצולם במעגל סגור 24/6.
בשביל להבין איפה כדאי לשפר את המשפך ואיך להיות עוד יותר טובים במסע הליד לעבר אנשי המכירות שלך.
אם אנחנו לא מכירים, נעים מאוד. שמי רועי ואני עוזר לבעלי עסקים להביא לקוחות חרדיים לעסק תוך 30 יום. ככה, אני עוזר לך להשיג את היעדים, לצמוח, בלי קשר למגבלות של הרשתות החברתיות.