לבעלי עסקים ויזמים שמחפשים הזדמנויות צמיחה בימים אלו:

חברת חרדיגיטל מציגה:

להביא עוד לקוחות לעסק מהמגזר החרדי באמצעות ליווי אסטרטגי יד ביד עד לפיצוח.

הדרך הזולה והמשתלמת שהומצאה עד היום כדי להפוך למותג במגזר החרדי.

אסטרטגיות שיהיו תקפות לעסק שלך גם בעוד כמה שנים.

מינימום ניסוי וטעיה עד לפיצוח.

יש לך שיווק שעובד, אז למה לא לעשות ממנו עוד כסף?

אתה יודע. בעלי עסקים מתחלקים לשניים. אלו שיש להם אפס הבנה בשיווק, הם פונים לחברת שיווק ועוד אחד ועוד אחת עד שנופל להם האסימון ש… אולי אנחנו צריכים להבין בעצמנו בשיווק.

אבל אתה ואת לא כאלה.

לך יש שיווק שעובד. אתה מבין מה זה ליד. איך מרימים וובינר פגז, איך אמור להיראות דף נחיתה ממיר. יש לך מספרים, משפכים, רשימות תפוצה. אחרי הכל, אתה לא חדש בעסק הזה. אתה יודע לגרום לשיווק שלך לעבוד פעם אחר פעם.

אז למה לא לעשות עוד כסף מהשיווק שכבר עובד לך? למה? אין סיבה.

בפרט אחרי שמצאנו לך את הדרך הזולה והמשתלמת ביותר להיכנס למגזר החרדי עם מינימום ניסוי וטעיה. 

משהו קטן מהניסיון שלי. יש הבדל עצום בין עסק שהשיווק שלו צולע ורוצה את המגזר החרדי לבין עסק שיש לו שיווק בוננזה שרוצה את השיווק החרדי. 

והנה הדרך הקצרה והמהירה שלך (יחסית) להפוך למותג במגזר החרדי: 

4 הצעדים המהירים לבעל עסק עם שיווק שעובד לחדור למגזר החרדי.

שלב ראשון:

בונים ביחד איתך בסשן שלם את האסטרטגיה הנכונה עבור המגזר החרדי.

שלב שני:

אתה מדייק ומשנה את המסרים בהתאם לאסטרטגיה עם דפים משוכפלים.

שלב שלישי:

אנחנו בוחנים את החומרים, מדייקים, משייפים ומאשרים אותם בטבעת של הבד״ץ.

שלב רביעי:

מצמידים לך קמפיינר למשך שלושה חודשים שיודע להגיע לכל הנקיקים וחדרי המסתור של המגזר החרדי באינטרנט. או לחילופין, מעבירים לך סשן של שעה וחצי שלאחריו תדע לעשות את זה לבד!

עבור עסקים רבים, עבודה מול המגזר החרדי משנה כללי משחק. הנה מה שהם פוגשים:

האסטרטגיות האלו הכניסו כבר מיליונים לעסקים שאנחנו עובדים איתם.

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

חלק מהלידים והעסקאות של הלקוחות...

למי זה מתאים?

יש פה קו שמפסיק כי עכשיו זה המקום שלך!

אתה יודע? פעם האמנתי שצריך להשתמש בשיטות שכנוע כדי לשווק, שצריך לגרום ללקוחות לומר ״כן״, אבל היום אני כבר לא מאמין בזה. 

אני יודע שמה שאני רואה כהזדמנות, בעיני אנשים אחרים ממש לא הזדמנות. 

את השורות האלו אני מקדיש לך. זה המקום שלך וזה המרחב שלך לחשוב האם בעיניך זו הזדמנות או לא. מה שתחליט זה הכי נכון לך וזה מה שחשוב. 

קח את כל מה שכתבתי למעלה ותחשוב, האם זה באמת מתאים לי? כשהדגש הוא על לך.

זה שלך. תקבל את ההחלטה הנכונה לך. לא לי.

אם אנחנו עדיין לא מכירים, נעים מאוד!

שמי רועי, מנכ״ל ובעלים של חברת חרדיגיטל.

בשלושת השנים האחרונות ביצענו פעילות שיווקית עם מעל 100 חברות שנכנסו לתוך המגזר החרדי. 

החזון שלנו הוא לבסס לעסקים מערכי שיווק שיוצרים חוויה, מעמיקים את הקשר עם הקהל החרדי 

והופכים את העסק למותג מוכר במגזר החרדי. כל זה קורה באמצעות שבעת השלבים שנמצאים בספר המותג. 

אני רוצה לברך אותך בהצלחה ובשגשוג למרות הכאוס השורר כרגע בארץ.

שאלות ותשובות - מה אנחנו הולכים לעשות בפגישה איתך?

נכיר את הנישה של העסק שלכם ונקבע את הפוטנציאל שלו במגזר החרדי. בנוסף, נבחן את הפעילות השיווקית שלכם כיום ונראה האם יש התאמה לתהליך ליווי בתוך המגזר החרדי. 

במידה ותהיה התאמה בין העסק לקהל החרדי נציע אחת משתי הצעות. או ניהול קמפיינים מלא במידה והעסק מתנהל עם חברות חיצוניות לצורך שיווק. או תהליך ליווי לכניסה למגזר החרדי על ידי בעל העסק עצמו כאשר אנחנו מדריכים ומלווים.

הליווי שלנו מיועד לבעלי עסקים שיודעים לשווק את עצמם, אך אין להם מושג איך להגיע למגזר החרדי ואיך לפנות אליו. אנחנו עובדים עם בעל עסק על הכנת האסטרטגיה, החומרים וניהול הקמפיין עצמו למשך 3 חודשים.

ניהול קמפיינים שוטף כולל את האסטרטגיה לעבודה נכונה למגזר החרדי לטווח הקצר והארוך כולל ניהול הקמפיינים בפועל במדיות החרדיות השונות.

משתנה על פי תקציבי פרסום ויעדים, אך אפשר לספק כללי אצבע. ניהול קמפיינים חודשי עומד על בין 2500 ש״ח לחודש פלוס מע״מ לבין 5000 פלוס מע״מ לחודש. 

תהליך הליווי לעסקים שרוצים להיכנס למגזר החרדי עומד על 15,000 ש״ח ולרגל המצב אנחנו מציעים אותו ב-10,000 ש״ח בלבד עבור 3.5 חודשי ליווי. 

רגע לפני שאתה משאיר פרטים, במידה והחלטת להשאיר!

המוצר הזה ובכלל, המוצרים של החברה שלנו לא מתאימים לכל עסק, אנחנו חסים על הזמן שלך כפי שאנחנו חסים על הזמן שלנו.

לאחר השארת שם מייל וטלפון יצרנו שאלון קצר שמוודא רלבנטיות של סוגי העסקים.

תשאיר שם מייל וטלפון ותעבור לדף קביעת פגישה איתנו.