עד כה הספקתי לעזור לעשרות בעלי עסקים להשיג לקוחות מהמגזר החרדי בדיגיטל. הבאתי להם אלפי לידים מעולם קסום שהמתחרים שלך לא מכירים.
ל-90% מהחרדים יש מייל.
מאות אלפי גולשים בחודש.
כ-300,000 חרדים נמצאים בוואצפ'
כ-200,000 חרדים מחזיקים טלפון חכם כשר.
פורומים עם מיליון כניסות בחודש
מגזיני תוכן שנשלחים לעשרות אלפי מיילים
ניסית הרבה יותר מפעם אחת להניע מהלכי שיווק בעסק שלא צלחו, נתת אמון בחברות שיווק והתאכזבת.
אבל בגלל שאצלי הנתון הוא אחרת:
80% מהלקוחות שלנו קיבלו מעל 50 לידים שעברו תהליך חימום ארוך ב-30 יום הראשונים על תקציב פרסום של 1500 שקלים בלבד.
בגלל זה אני מתחייב לך בראש שקט את הדבר הבא:
אני לא איזה מחולל קסמים, רק שבניגוד לאחרים, אני משתדל לעזור רק למי שאני יודע שאני יכול.
בגלל זה אחוז ההצלחה שלי כל כך גבוה.
אני רוצה להבין מה היעדים של החברה שלך, עד לאיזה תאריך.
אחר כך אראה לך את המסלול שהליד יעבור עד שהוא יגיע לאנשי המכירות אצלך.
בשביל שהליד הזה יהיה כמה שיותר בשל לפני שהוא מגיע לדבר איתך.
למה אני רוצה לעשות את כל זה?
כי אני רוצה להיות מחובר לצמיחה והיעדים שלך. אני לא יפה נפש. אני פשוט מבין שכשאתה תשיג את היעדים שלך איתי, אני אתעשר.
כשאתה תגיע ליום שבו יש לך עובד לכל פרמטר בעסק, שקט נפשי לפתח את העסק ולהתחיל להעניק לסביבה שלך, אני אהיה מיליונר (וגם מרוצה מאוד)
אני מדבר עם לקוחות של החברה שלך, עושה סקר ומחקר בקהל החרדי ובונה את התהליך שהליד יעבור עד שהוא יגיע אליך.
מחקר לקוח הוא לדעתי 20% שמשפיעים על 80% מהתוצאות.
רוב הלידים שסיפקתי עד היום לבעלי עסקים היו כאלו שקובעים בעצמם את השיחה לשעה ותאריך מסוימים.
למה?
כדי לצמצם את המקרים של לידים שלא עונים. אחרי הכול, אדם שקבע שיחה בעצמו ונרשם לו אוטומטית ביומן, יש פחות סיכויים שהוא לא יבוא.
בנוסף, כל ליד ענה על שאלון בן 4 שאלות לפחות.
שוב,
אני רוצה שהליד ישחה "ויתאמץ" להגיע אליך ולא אתה אליו. זו הגישה שלי.
שמנו כתבה בערוץ פרסום אחד ומודעה בערוץ השני וראינו שהכתבה הביאה הרבה יותר לידים. מעולה. עכשיו ניקח את הכתבה ונפיץ אותה במלא ערוצי פרסום.
אני עוקב אחרי מסע הליד עם מצלמות אמיתיות. כל הדפים, ההדרכות החינמיות, הכוללל, מצולם במעגל סגור 24/6.
בשביל להבין איפה כדאי לשפר את המשפך ואיך להיות עוד יותר טובים במסע הליד לעבר אנשי המכירות שלך.