היי, שמי רועי ואני עוזר לבעלי עסקים להשיג את יעדי הצמיחה שלהם בקלות באמצעות לקוחות חרדיים מהדיגיטל תוך 30 יום

עד כה הספקתי לעזור לעשרות בעלי עסקים להשיג לקוחות מהמגזר החרדי בדיגיטל. הבאתי להם אלפי לידים מעולם קסום שהמתחרים שלך לא מכירים.

רועי דוד, מנכ"ל ובעלים הלוחש לדוסים

כמה לקוחות פוטנציאלים חרדיים מחכים לך בדיגיטל?

אז לפי הנתונים, כבר משנה שעברה  לפחות שני שליש מהחרדים גולשים ברשת כמו שאתה יכול לראות בצילום כאן

אבל, חלק גדול מהם לא נמצא ברשתות החברתיות, מה שאומר שכיום אתה לא מגיע אליהם.  מה שאומר, שכמעט אין תחרות עליהם. כמה אנשים זה? 

0 +

איפה נמצאים החרדים בדיגיטל? איך מגיעים אליהם? למה לא רואים אותם בפייסבוק ואינסטגרם?

שאלה מעולה. האמת היא, שרוב החרדים לא נמצאים במדיה החברתית, אבל אל דאגה, יש להם מדיה חרדית משלהם: השטיבלך.

תיבות מייל

ל-90% מהחרדים יש מייל.

אתרים חרדיים

מאות אלפי גולשים בחודש.

קבוצות וואצפ' מגזריות

כ-300,000 חרדים נמצאים בוואצפ'

אפליקציות לסמארטפון כשר

כ-200,000 חרדים מחזיקים טלפון חכם כשר.

פורומים באינטרנט

פורומים עם מיליון כניסות בחודש

מגזינים דיגיטליים

מגזיני תוכן שנשלחים לעשרות אלפי מיילים

כמה דברים שעשיתי עם לקוחות...

מינואר לימדתי מספר אנשים בודדים שוק המט"ח לפני כחודש, חודש פלוס, הכרתי את רועי, הדברים השתנו. הגיעו הרבה לידים דרך הפרסום שלו, אצל החרדים. סגרתי די הרבה עסקאות, דבר שלא עשיתי עד כה.
אסף ווייס
326 לידים תוך שבועיים, "אל תעבדו עם רועי, אני שומר אותו לעצמי."
אורי
חייב לציין שאתה תותח. כמות אדירה של הודעות וואצפ'. תמשיך כך.
נונו מטבחים

גם אני כמוך יודע את זה:

ניסית הרבה יותר מפעם אחת להניע מהלכי שיווק בעסק שלא צלחו, נתת אמון בחברות שיווק והתאכזבת.

אבל בגלל שאצלי הנתון הוא אחרת:

80% מהלקוחות שלנו קיבלו מעל 50 לידים שעברו תהליך חימום ארוך ב-30 יום הראשונים על תקציב פרסום של 1500 שקלים בלבד.

בגלל זה אני מתחייב לך בראש שקט את הדבר הבא:

לידים תוך 30 יום או כסף בחזרה.

אני לא איזה מחולל קסמים, רק שבניגוד לאחרים, אני משתדל לעזור רק למי שאני יודע שאני יכול.

בגלל זה אחוז ההצלחה שלי כל כך גבוה.

איך נראה התהליך?

בשלב הראשון – נפגשים על כוס קפה בזום.

אני רוצה להבין מה היעדים של החברה שלך, עד לאיזה תאריך.

אחר כך אראה לך את המסלול שהליד יעבור עד שהוא יגיע לאנשי המכירות אצלך. 

בשביל שהליד הזה יהיה כמה שיותר בשל לפני שהוא מגיע לדבר איתך. 

למה אני רוצה לעשות את כל זה?

כי אני רוצה להיות מחובר לצמיחה והיעדים שלך. אני לא יפה נפש. אני פשוט מבין שכשאתה תשיג את היעדים שלך איתי, אני אתעשר.

כשאתה תגיע ליום שבו יש לך עובד לכל פרמטר בעסק, שקט נפשי לפתח את העסק ולהתחיל להעניק לסביבה שלך, אני אהיה מיליונר (וגם מרוצה מאוד)

בשלב השני – אני יורד למחתרת ל-10 ימי עסקים, אתה ממשיך עסקים כרגיל.

אני מדבר עם לקוחות של החברה שלך, עושה סקר ומחקר בקהל החרדי ובונה את התהליך שהליד יעבור עד שהוא יגיע אליך.

מחקר לקוח הוא לדעתי 20% שמשפיעים על 80% מהתוצאות.

בשלב השלישי – עולים לאוויר בכמה מקומות שונים ואנשי המכירות שלך מטפלים בלידים.

רוב הלידים שסיפקתי עד היום לבעלי עסקים היו כאלו שקובעים בעצמם את השיחה לשעה ותאריך מסוימים.

למה?

כדי לצמצם את המקרים של לידים שלא עונים. אחרי הכול, אדם שקבע שיחה בעצמו ונרשם לו אוטומטית ביומן, יש פחות סיכויים שהוא לא יבוא.

בנוסף, כל ליד ענה על שאלון בן 4 שאלות לפחות.

שוב,

אני רוצה שהליד ישחה "ויתאמץ" להגיע אליך ולא אתה אליו. זו הגישה שלי.

בשלב הרביעי – מודדים נתונים. בודקים איפה עובד לנו הכי טוב ומשכפלים.

שמנו כתבה בערוץ פרסום אחד ומודעה בערוץ השני וראינו שהכתבה הביאה הרבה יותר לידים. מעולה. עכשיו ניקח את הכתבה ונפיץ אותה במלא ערוצי פרסום.

אני עוקב אחרי מסע הליד עם מצלמות אמיתיות. כל הדפים, ההדרכות החינמיות, הכוללל, מצולם במעגל סגור 24/6.

בשביל להבין איפה כדאי לשפר את המשפך ואיך להיות עוד יותר טובים במסע הליד לעבר אנשי המכירות שלך.