מי שמכיר אותי יודע בשלוש שנים האחרונות הקדשתי את עצמי כדי לחקור איך משווקים מוצרים ללקוח החרדי…
היו קמפיינים מוצלחים יותר ופחות, אבל למדתי המון!!! למדתי מהשטח ולא מהספרים, כי לא היו!
למשל, העובדה שבקהל החרדי המסע לחימום הלקוח שונה מאוד מהלקוח החילוני.
והיום, בסייעתא דשמיא, אני יודע, ברוב המקרים, תוך 40 דקות
להגיד לעסק מה הוא צריך לעשות כדי להצליח בפרסום למגזר החרדי.
להגיד לו איפה לפרסם ואיך לקנות את המדיה.
איזה מסרים הקהל צריך לשמוע ממנו.
אם אתה עסק בצמיחה, יש סיכוי לא קטן שהמגזר החרדי יכול לחולל את הצמיחה שאתה כל כך מחכה לה כבר.
בפגישה בת 40 דקות תצא עם מסמך מפורט שכתוב בו:
מתאים לעסקים שנמצאים כרגע בגדילה: